Less is more ?



" Pearls for Girls " Underbara smycken. Kan gå lös om man hade dem pengarna att spendera.

Idag blev det inge jobb för mig inte. Regn och kallt, ska bli samma väder imorn. Vad ska man göra istället för att jobba ? Tror jag ska träffa Erika imorn iaf. Har blivit allt för lite sen jag flyttade hem tyvärr.
Är lite rastlös nu. Manne åkte precis till dumma Ludvika. Efter Systerns flytt i helgen och bilden på hennes jävla walking fucking closet, blev jag skit sugen på att flytta oxå. Inreda precis hur man vill och ha baraaa egna saker. Helt underbart. Några trippar till IKEA och sen tusen fler trippar till DollarStore. Underbart bra, billig och fyndig affär. Perfekt för karls.

Jag mår riktigt bra nuförtiden. En sak är då ett minus, ett stort minus. Det är min ekonimiska lilla sits. Att ligga på noll och vänta 2 mån på första lönen är INTE kul. Jag vill kunna lyxa. Äta ute när jag vill, shoppa precis när jag känner för det, åka på korta resor, just treat yourself. Det får vänta ett tag till, skit drygt men i know im not the only one struggeling.

Funderar på att göra nått nödvändigt idag, igår blev även en seg dag, ska nog städa lite, ta reda på lite tvätt, rensa skåp så jag vet vart jag lägger viktiga papper..lr borde lägga viktiga papper. Sånna roliga saker ska jag sysselsätta mig för nu och senare hem till Loredana och kolla på "ballar av stål" o göra lite käk. Yum

Lovely Monday

Kommentarer
Postat av: annonym

skriv oftare! höllu!

2009-05-06 @ 01:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0