Rainiiiiiiiiiiiiiing

Då har det varit helg. Egentligen ska man jobba idag, men nu när vädret är som det är så är Geislerska ganska så stängt. Börjar kännas tråkigt att vara vara ledig när det är dåligt väder :/ Men va gör man inte för att jobba!?
Helgen har varit bra. I fredags tog jag det lugnt med Loredana och kollade på lite serier. Lördags var det först jobb, stängde tidigt för det var så lugnt. Lite för kallt än för att njuta ute av att äta glass. Senare på kvällen var det Bandy lag fest ute i Danholn hos Henniger. Så jag o shorty satt hemma o fixade till oss, lite snabb mc donalds mat, locka hår och drack rosé... kände redan då att de kunde sluta illa. Rosé är inget säkert kort. Festen var trevlig. Riktigt mysigt ställe, åt lite mat, dansade and so on :) Blev lite kalas .. sket i krogen. Så åkte vi hem till grycksbo med våran svarttaxi. Manne lådsades vara från hans land tror jag .. kallade honom för "kompis" hela vägen, men iofs hörde jag inget... kmr knappt ihåg taxiresan hem. Somnade direkt jag kom hem, vaknade vid 7... ensam i mannes säng med klänningen och strumpbyxorna på. Manne sov i hans pappas säng. haha. Kanske var lite dragna ändå ? :P
Drygt jävla bakis igår, verkligen hela dagen. Riktigt hemskt. Men det var strålande sol, så vi var på hökviken o myste sen åt vi otroligt god grillad mat hos mammsen o pappsen.
Så helgen var bra :) Nu är det en ny vecka, hoppas på fint väder. Så är det viking line oxå, lär bli en hel del jobb då :)

Vill ha lägenhet nu. Har kollat lite idag. Ida o jocke .. kan inte vi ta eran ? PLiiizzz vi tar hand om den !!!!! ;)

Ska iväg o träna lite senare, sen hem till mannes mamma o hälsa på lite. Just nu är allt grått.. man kommer inte på nånting att göra. ÅÅÅH nu hör jag att Emanuel har satt sig o spelat fifa. Jag orkar verkligen inte spela fifa nu, jag är kasss !!! dryg kommentator röst oxå "en tackling i gliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid"


Jag ser framemot hösten även fast jag inte har nånting planerat så känns det som om det kommer gå bra, saker kommer lösa sig. Fortsätt tänk så Karls. Ska börja kolla jobb redan nu till senare. Jobb, en fin lägenhet, sen börjar bandy säsongen, cashar rullar in på riktigt..... ååh Men först så har vi ju sommaren. Den får vi inte glömma bort :))


Nu skA Vi vara lata o göra pizza i ugnen. Hembakat? nee, bara att skjutsa in i ugnen.

Mamma .. jag önskar mig en receptbok

Shorty .. du är vår extra mamma :)


Kommentarer
Postat av: shorty

Yes yes.. jag är extramorsa! Får fixa en receptbok åt dig.. en sån som mormor har gjort åt mig :)

2009-05-18 @ 15:43:04
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: sara

Ahh saknar dig massor massor!!

Vill ju traffa dig snart snart, men jag ar hemma om mindre an 4 veckor wiiieeee. Sen kommer du hit i sommar suuupper nice.

Puss

2009-05-18 @ 19:49:39
Postat av: Loredana

sötnoooooooooos, haha önskar jag sett dig i lördags:)

2009-05-19 @ 00:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0