Saturday Baby

Idag var det strålande sol när jag vaknade. Vilket betyder: mkt folk på geislerska :) Och det stämde bra det. Blev en rätt seg stängning, mycket kunder och en massa städning.
Just nu sitter jag hemma hos Cissi, eller vi är i hennes mammas o pappas lägenhet. Riktigt längesen vi var här nu, brukade allt di "hänga" här efter skolan och sova och äta mellanmål =P Vi har precis lagat Enchiladas (man blir riktigt mätt och spyr nästan efter en var) men vi var ju hungriga, så vi hade gjort en till taco gratäng.. trodde inte det räckte med enchiladas.. det slutade med att vi inte ens rörde gratängen. Men tror Cissi blev lite småsugen nu igen =P
Vi ser på "waterboy" på tv nu och snart börjar "hundtricket" :) Chill kväll är det verkligen. Ska ta en paus snart o åka hem o hämta lite kläder sen hit igen och vänta på att karln min ringer o vill ha hämtning från förfesten. Hemsk flickvän men jag blev verkligen glad när han ringer o säger "kan du inte hämta mig innan krogen ? jag vill vara med dig, är nog bara med på förfesten" ooooohhhh I'M TOTALLY IN LOVE with that dude <3 vaddå hemsk flickvän? det är väl klart man blir glad för det, eller hur ? tooffleriiiiii ;)

Idag åkte min andra love till Turkiet. lorree balcan, en hel vecka. Tråkigt att hon kommer vara svart när hon kommer hem o jag kriiit viiit. Meeeen meeen, skynda dig hem Lorrdii !!!!
Shorty har varit borta hela helgen i halmstad o hälsat på Linda, jag ångrar att jag inte följde med, men iofs har jag inte råd. Men de verkar ha det skiiit kul. LINDA .. jag följer nästa gång jag lovar !!


Det är lite fult, cissi sa nyss att hon har rethosta .. och det har jag oxå precis fått igen. Nu sitter vi o hostar som idioter, nästan så vi får kvällningar.


Nejdu, nu ska jag dega lite mer. Trevlig helg :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Frida Karls!! Nu måste vi skärpa oss en fika kan vi väl iaf kasta in i våra sååå upptagna liv? ;)

Puss

2009-05-24 @ 23:21:49
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0