Sweet Sunday

Så jävla segt med söndagar. Men så fruktansvärt underbart. Man FÅR göra INGENTING utan dåligt samvete :)
Väntar på pizza nu som Emano o Westman hämtar... gööööötti

Helgen var lugn. Har börjat jobba nu på Geisleska. Riktigt kul faktiskt. Kö hela tiden, men jag får jobba ute o träffa folk o iaf se solen. Så det funkar :)
Igår blev det grillning efter jobbet hos Sundqvist.. sen bio. Xmen. Tyckte jag var världens bästa flickvän som ens följde med. Tyvärr så tyckte jag att den var riktigt bra :P

Shorty o Jockmock har flyttat nu. Vi hjälpte dem i helgen. Lägenheten är faktiskt stor o det blir nog bra. Även fast jag tycker om deras gamla ställe lite mkt mer.

Nu kom maten !!!!!!!!! Seeee Youu


Kommentarer
Postat av: Sofie

Saknar dig!!! Nu måste vi verkligen ses <3

2009-05-04 @ 11:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0