Vardagen har börjat

Jobb och jobb :) Blir glad så mycket jag får. Riktiga sommarn kom nu, vi vill ha värme o sol varje dag.

Helgen har varit lugn. Skönt faktiskt, i söndags åkte vi till rösjön o fiskade, tänkte ge det en chans (brukar inte ha tålamod) det var jag, shorty, jocke, manne, pappsen o mammsen. Klart ALLA får fisk, jag var inte ens i närheten. Det ända jag drog upp var sjögrös o pinnar o fastnade i träd. Blir iaf ingen nästa gång.
Idag slutade jag tidigt, var riktigt segt på Geislerska, fortfarande för kallt för att många ska sitta ute o fika. Fick ta en snabb runda på stan för det var så lugnt, letade klänning.. såklart duger ingen. Slutade iaf vid 2, då kom Manish o hämta mig. Sen har jag varit uppe o tränat med mor. Har äntligen skrivit in mig nu på Nautilus. Känns bra. Fick billigare oxå för jobbet mitt :) kanooon med tanke på min ekonomiska sida.

På jobbet idag kom det en hörselskadad kille o ville sälja nån kalender, så han visade en lapp där det stod att han var döv osv skänk pengar hej o hå. (om jag hade såå kompis) .. var inte säker på hur jag skulle förklara att nej, jag kan tyvärr inte. Ville förklara att jag inte äger stället så jag kan inte bestämma. Men jag kan inte teckenspråk, så stod o vifta lite med händerna, pratade samtidigt o kom på mig själv att han inte hör, men sen efter ett tag börjar jag istället prata engelska. Tror jag att han hör bättre då ? Faktiskt en svår sits =P Det slutade me att han fattade för jag ruskade på huvudet.

Nu ska jag mysa lite med karln min :)

P.s. jag vill ha en klänning till helgen. jag vill oxå ha en snygg bikini i sommar. Jag vill ha en till sak... ett par fina skor, sen vill jag oxå klippa mig. Skulle inte sitta helt fel heller att vara solbränd. Nått mer ? näää nu får det va.

Jo en till sak ... jag har tröttnat på att skriva blogg. Det var inte min grej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0