Wednesday

Jag är inte den bästa bloggaren precis, men nu kommer ett inlägg :)
Idag har det regnat hela dagen så inget jobb för min del. Jag o Emanuel tog en vända på stan sen drack lite kaffe hos Shorty på jobbet. Sen har vi bara hängt lite i grycksbo, lagat riktigt goda varma mackor. Mums. Han o bröderna åkte precis till sthlm o ska kolla på Hammarby - Aik. (får se om de överlever klacken, uusch)
Så nu sitter jag här hos Sundqvist, lite lonely, men alldeles strax ska jag åka till Madde och vi ska hyra film medans karlarna våra är borta. Blir trevligt. För idag är det verkligen filmväder !!
Lite senare ska jag nog städa ur mannes garderob =P
Nu har jag setat i en halvtimme och försöker hitta vart man anäler sig till a-kassa?! jag hittar inte... jag hittar massa skit men inte hur man VILL BLI MEDLEM. Hur svårt ska det vara. Nu skiter jag i det

I måndags var vi på småstadsliv 2 på folkets hus. Den var faktiskt rolig.
Tisdags åkte vi till svärmor på besök och sov kvar hos henne i hennes nya lägenhet o spelade lite familjespel:) (tyvärr så hatar jag de spelen mest av alla i världen, sånna där geni fråge spel, FYFAAN)
Igår förlorade United mot Barca i finalen. Riktigt tråkigt, men man kan inte tro att man vinner en final med det där spelet som manchester hade igår. Funkar bara inte :/ Next year..
Imorn kväll är det lugnet som gäller, kolla på bs. Dalkampen? äh vet inte va det heter, men de ska spela fotboll, innebandy o handboll iaf :) Ska bli kul.

Mammsen min var på bra humör igår, skulle shoppa lite.. hade en seg dag då är shopping alltid botemedlet. men så fick jag en tunika klänning och en chill t-shirt från GinaTricot :) Mycket glad blev jag då. Och så vet jag nu att jag ligger plus när det gäller min ekonomi. Har betalat tillbaka daddy everything !! Nu är det bara att trycka ner pengar i spargrisen hädanefter.


Nu kom Mannes farfar.. haha han är så rolig, han bara kommer o går jämt Man vet aldrig när han dyker upp.

Have A Great Day People


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0