Då var det en ny vecka

Nu börjar det rulla på lite. Helgen gick fort då jag jobbade hela helgen, fick lov att hoppa in igår när Jossan var sjuk men det gick bra. Hade en kund och det slutade med att hon handlade för nästan 2000kr. Bra gjort frida :)

Idag var det svårt att gå upp, verkligen KOLSVART när jag öppnade ögonen. Usch, det är drygt.
Jag iaf haft en bra dag ändå. Kom några minuter för sent imorse, hela falun ska verkligen åka med den bussen märker jag, men inget som chefen reagerade på :) Bra det !

På jobbet går det bra, väldigt lugnt har det varit idag.
Igår var vi förbi mamma o pappa. Hjälpte henne måla lite hästar, åt mat. Tom emanuel hjälpte till att måla :) Vi blir alltid bortskämda och får hem massa saker, igår ordnade mamma 2 påsar med saker vi tog hem, tex korv, pasta, glögg, nötter+russin, 2 dalahästar, ett stort fint hjärta att hänga och lite till roliga saker :) TACK mor !

Nu ska linnea hjälpa mig med bloggen lite. jag vill inte ha såhär längre :P
Imorn är det match för karlarna igen och den missar jag pga jobb :( Men jag håller tummarna för poäng imorn. 
Sen på Onsdag fyller min kära år :) Då blir det firning och mys me nära o kära ! 

Nu ska jag jobba lite till och om 2 timmar slutar jag :) 

Have a nice day !!!  


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallåjzan!!

Bortskämda snorunge! haha...



Jag ska nog hjälpa till å måla imorgon om det inte är buffé.. måste kolla det först..

2009-11-23 @ 15:33:33
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: Linnea

Oj, skulle jag hjälpt dig med bloggen?!? Måste glömt bort det (mitt i allt jobb). Vi får ta det en annan dag. Fundera lite på hur du vill ha det och vilken bild/bilder du vill ha så ska vi komma på nått bra ;)

2009-11-23 @ 17:17:25
URL: http://neahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0