FRIDAY !

Idag är det min dag igen. TOPPEN ! Sitter på jobbet nu, har börjat med lite nya saker. Känns bra :)
Åt nyss världens godaste mat, thai mat som Emanuel åt till lunch igår. Muums. Thanks hun :) Och till efterrätt blev det äpplepaj med vaniljsås. Super gott, Tina på jobbet har gift sig och idag fick hon fnatt och bjöd på paj :)
Äre sånt man ska göra på fredagar kanske ? Vem skulle vilja ha min paj iofs =P

Ikväll åker jag hem till hökviken och tar det lugnt. Ska bli skönt :) Ska lyssna på lite bandy, fia får hålla oss uppdaterade under hela matchen !

Saker jag vill ha nu :
Julafton
Åka utomlands
Mjukisbyxor på mig
Poäng för falu bs
Finare väder

Saker jag är helnöjd med:
det är fredag
lägenheten börjar se bra ut
löning nästa vecka
Jag blir mer o mer kär för varje dag
Jag är mätt i magen :)

TREVLIG HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0