Hallååå :)

Ny vecka, nya tag ! Helgen gick super fort, hann inte ens reagera på att det var helg. I fredags jobbade jag själv på hela stället till 9, sen bara hem o va med Emanuel.
Lördag åkte han på match mot Kungälv, jag mamma sara shorty och annkatrin tog en trip till ikea och förbi inredningstbutiken :) Älskar den trippen ! Såklart handlade man lite grann på alla ställen, dock glömde jag bort att handla de viktigaste sakerna. En strykbräda och en ikea pall att stå i hallen som jag ska måla vit.
Såklart hittade man ju på lite doftljus och lyktor och lite små julsaker att piffa upp lägenheten med :)

Igår var det jobb på Vero 12-16. Sen hem och åt mat och så var det dags att fira svärmor på sin dag. Hon fick presentkort på ansiktbehandling av oss alla och vi fick massa gott fika :) Det var såå mysigt. Underbara familj.
Sen hem till lägenheten och bara myyyyyste på med söndagsmyset.

Idag ska jag träffa Mickan efter jobbet. Vi har inte träffats på ett år nu. Helt sjukt !! men nu är hon hemma från barca igen och vi ska ta en lååång fika och catcha up :) how naaaajs !
Sen blir det långa dagar hela veckan. En 7 dagars arbets vecka, inte så att man ser framemot allt så extremt mkt meeen slutar tidigt idag.. lr kl 17 och imorn är det första hemmamatchen för säsongen .... :)


nej nu ska jag jobba ! hej o hå ha en bra måndag :)

Kommentarer
Postat av: SOFIA

tråki du va igår då som skulle sova kl tio! looky my hairy

2009-11-05 @ 08:08:55
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0