Idag är ingen vanlig dag..

...För idag är det min honey buns födelsedag !! Grattis Emanuel Sundqvist på din dag :)
Morgonen började fint för honom (tkr jag iaf) ställde klockan mkt tidigt så jag skulle hinna fixa bricka med frukost på sängen, liten bakelse macka och ljus, sedan paket och lite ljus... tänk frida karls mitt på morgonen, yrvaken och jag är INTE en morgon människa ... trappade in till sovrummet lite halv skakig och sjöng en "remix" på födelsedags sången.. lika trött som en zombi. Älsklingen vaknade (om han inte var vaken redan) öppnade sina paket. Men innan det hann jag spilla alla saft i sängen, tur att inte paketen brann upp vid ljuset iaf. Jag var trött!! Kl var 6:30 på morgonen. Man får vara trött då och lite klumpig.

Hoppas du tyckte om presenterna iaf <3 Halsbandet var hett på dig tkr jag iag :)

Jobbet idag har varit helt ok. Slutar om 2 timmar. Har köpt ett par underbart snygga billiga leggings på Lindex under lunchen. Ett par svarta med skinn rutor på framsidan. Dem ska jag ha idag :) Bara 149kr! Tack shorty för tipset. Nu märks det att lönen har kommit in. Och vet ni ? Jag har fått en FETING lön och då menar jag FEEEET ;) Jag är helnöjd efter alla timmars slit den senaste tiden. Hur värt det som helst när man får lönen iaf :) Har lagt undan hela 8000kr så vi har råd att göra nått kul efter bandyn i vår :))
Jag har faktiskt lagt upp en plan med min shopping denna månad, eller Emanuel har hjälpt mig mest, annars vet jag att jag inte kan hålla i pengarna. Men kläder är ju mitt intresse?! Det är ju så otroligt snyggt :))

Nu ska jag jobba det sista och sedan hem för att fixa det i ordning innan min och manis familj kommer och firar min babe. Han kmr få så fina presenter :) yeay  vill oxå fylla år igen ju.
Missar dock boxen på Nautilus... kick som ass från mig med A-L om du nu ska dit :)

Fick även förfrågan att jobba på Only butiken i falun Imorn. Det hade varit riiktigt kul med lite nytt. Synd bara att jag jobbar på kundtjänsten då. Men men, kommer fler gånger hoppas jag :)

Have a great Wednesday. Snart är det jul.. tjohoooooooooo och massa julbord och gott. Muuuuuuummaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej Frida!



Du får gratta manne från oss. Jag var där i dag och mina "elever" fick kicka ass;) Jag har varit hos Bibbi, så jag får lov att vara lite lugn framöver- men lite fick jag boxa:) Kan ju inte hålla mig. Ha de gött vännen. Kram

2009-11-25 @ 21:17:42
URL: http://vardagligatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0