Isn't it ironic, don't you think

 Igår firades dagen hemma i lägenheten med familjen Karls och familjen Sundqvist. Massa fika hade vi (jag hade inte bakat nått och Emanuel hade bakat pås brownies) haha avancerat för oss, inte ett dugg. Vi blir istället bortskämda och alla bakar åt oss. Tycker jag var väldigt snällt :) Hoppas du hade en bra dag babe.

Idag har det varit rätt skönt på jobbet. Inte så värst mycket att göra, jag har kollat lite på the hills och the city under ärenderna :) Och så har jag fixat bloggen som ni kan se =P Den blir aldrig bra, men jag pillar och donar lite, jag tycker iaf att detta är bättre än det kolsvarta ! Eller?

Nu är jag däremot trött. Blev även lite besviken, jobbar 6 dar denna vecka. Iofs har det blivit lite av en vana. Men nu ringer Vero och behöver någon som hoppar in på Lördag. Min ÄNDA lediga dag då jag skulle sova ut länge, strosa på dollarstore fixa lite julsaker. MEN NEJ ! åh jag blev lite besviken, det är nackdelen med att vara "extra tjej". Jag är ju den som ska hoppa in :/ Men jag kände inte för att jobba 7 dagar den här veckan oxå :( Jaja... får se om det går att lösa but i doubt it.

Nu vill jag bara hem. Slutar om en timme, sen blir det långa bussen hem. Träna om jag orkar annars går jag o lägger mig tills Emanuel tränat klart. Då blir det storhandling och sen skräpmat framför tv'n. Det har jag lust med idag. Just nu... åååh kanske lite ben n jerry glass?! Då blir man alltid på lite bättre humör.

ooooh försov mig imorse oxå, kände det på mig när jag stängde av klockan o sa till mig själv " undrar om jag kmr vakna snart", glömde snoose. Och jag vaknade 10min innan jag skulle gå till bussen. Gissa om jag är het på jobbet idag ;P

Ha en trevlig torsdag, nu ska jag småjobba lite sen längta hem. LATER

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan du inte ändra bilden? Det tycker jag. Sorry men jag tycker det, du har många fler bilder där du är betydligt snyggare!

Började 07 imorse.. trött så inåt! Slutar 18 å då ska jag bege mig upp till Lugnet.. när slutar du? Missar du den här matchen också?

Va på Gina igår, 20% rabatt, wohoo handlade en del :) Vill till dollarstore...

2009-11-27 @ 08:07:07
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0