It's weekend baby, and my day .. Friday ;)




Åh jag sitter nu på jobbet och har lite panik. Det är ju trots allt fredag, jag jobbar till kl 21 för tredje fredagen i rad. Karln är och spelar världens mest spännande match emot Vetlanda. Just nu står det 1-1 och ni anar inte hur nervös jag är. Skrek för mig själv när Kruse satt straffen:) Bra med live uppdatering, dock vill jag ha radio lr nått till men men. Sprang ner på ICA för att smaska i mig lite godis. Blev mätt på bara några stycken, men är man nervös så äter man bara :)

Tur att man har det lugnt på jobbet, idag var det väldigt skönt att jobba kväll faktiskt. Lätt när Emanuel ändå är borta. Efter jobbet ska jag åka hem och äta lite tacos hos mamma och pappa, sen hem och städa och mysa med mig själv. usch .. lät inge bra.
Men imorn kommer Anne och Mackan förhoppningsvis förbi oss på lite racklett och vin :) Åh super trevligt.

Nu är första halvlek slut. 1-1. Bra killar ! Nu inväntas andra halvlek.

Ha en trevlig fredag och helg hörrni !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0