Lediga dagar och snabb helg

Nu är det Tisdag och för mig känns det som måndag. Har varit ledig i 3 hela dagar men ändå så var jag trött som en häger imorse när jag skulle kliva upp tidigt ur sängen. Istället flög Emanuel och sjungandes och säger "gör som mig, vakna och var skit pigg". Haha.
Har iaf haft en trevlig helg, jobbade länge i fredags iofs, men min sista långa fredag :) I lördags var jag och emanuel ner på stan och dona lite senare på kvällen bjöd vi över Anne och Marcus på racklette. MUMS. Det var så himla trevligt att ha dem över. Vi öppnade även champagne flaskan vi hade i vitrinskåpet och slog på stort. haha, det satt sig verkligen i huvudet oxå. De fick tom dricka ur mina otroligt fina glas som jag har fått ifrån farmor och farfar. (som ska vara jätte dyra) emanuel tyckte att de såg ut som jag hade målat dem själv.


Riktigt gott var det iaf med maten. Enkelt med ser bra ut ;)

I söndags var vi över till Shorty på kalas. Eller hon fyller år idag så GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SYSTER på din dag :) Hoppas du gillande alla presenter även mina :P
Sen var vi även till grycksbo och firade Emanuels lillebror som fyller 18 och Jonas som fyllde för några dar sen.
Blev mycket kalas under dagen, avslutade kvällen med mys hemma.

Igår var jag ledig hela dagen. Gjorde bara en massa nytta. Diskade och städade, tvättade, mamma och pappa var förbi och hjälpte mig upp med hyllor. Mamma hade köpt fina saker på ta till vara. Ett litet bort att ha i hallen och en ikea pall och en annan jätte fin hyllaktig grej man kan ha blommor eller nått fint på. Kvällen slutade med att jag satt på golvet och målade allting vitt. JÄTTE fint blev det, så nöjd. Nu ser det ut som ett hem, man kan tom gå in i tredje rummet :)
skyndade att lada min och manis favorit mat, enchiladas med god sallad och till efterrätt hallonpaj och vaniljsås. Muuuums ! jag var så pysslig igår så idag mår jag bra :)
kollade på en tjejfilm senare och så var det läggdags. Underbar dag!

Och jag är kär i min pojkvän. Helt otroligt mycket <3
Det är så fint !!

Nu ska jag jobba vidare, snart lunch.. sen dags för hemfärd och bandy ! YEAY kom igen nu grabbar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0