New week, ny adventures !



Sure att det kommer hända mycket "adventures" den här veckan, ikväll blir det sopp kväll med bandykillarna efter jobbet, tisdag sluta sent på Vero, onsdag BS-SAIK, torsdag jobba sent, fredag jobba sent ! Kul ! Meeeen i helgen är jag ledig hela helgen, tom på måndag. Förstår ni? 3 dagar? iiihh

Nu längtar jag bara till december. Kommer vara så fint allting. Fina tända ljus, jul bak, jul klappar, mysigt ute, snö och vitt och fräscht, kärleksmys :)

Just ja, helg har det ju varit. Har iofs jobbat hela helgen, sent i fredags, i lördags åkte jag hem till Marlene efter jobbet och myste till det med tjejerna medans karlarna vann borta mot Katrineholm:) OH YES! Vi åt massa gott, sallad med scones. Sen hade vi tagit med oss lite smått o gott, brownies, mormors hallongrottor, chips och tessans tryfflar :)
Igår var det jobb igen sen farsdag middag hemma hos Sofija. Fia skötte varmrätten kyckling med mossarella och grillad paprika + klyftpotatis och yummy sås. Jag tog hand om att fixa en fin sallad och till efterrätt choklad mousse till efterrätt med hallon och mandariner.
Sen åkte jag och Emanuel hem, blev så inspirerad över hur fint Sofia har fått till det hemma. JÄVLA UNGE du är så duktig på det där :( Började med att städa när jag kom hem, emanuel ville mysa jag började vika kläder=P Men struntade i det till slut och hade lite söndagsmys iaf innan nya veckan.
Jag vaknade imorse istället med ett ryck och började vrål städa lägenheten. Damma, dammsög, tog reda på tvätt och fixade lite små saker, har dock köket och toan kvar tills jag kommer hem !
Det blir fortfarande inte lika fint som hos shorty ! :(

Hur som helst, måste ju berätta om bloggen min. Ser ni inte en förändring? Det är så att Linnea på jobbet skulle VISA hur man ändrade bakgrund o grejer, det slutade med att det råkade sparas och det gamla var borta. Så nu är det svart som ni ser och en skit ful bild på mig. Fejk smile hello :) Jag hade inte så mkt annat att välja emellan här på jobbet... tur att det har varit lugnt idag så vi kunde sitta o klippa o klistra lite med sidan =P

Nu ska jag jobba de sista 25minuterna sen blir det att åka buss hem, och såklart få en liten "eftermiddags tupplur" på bussen :)

Trevlig kväll hörrni !!

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker den var fin jag ;)

Såg du henke igår? tänkte på dig direkt när jag såg det på tv men vågade inte skicka sms ifall du sov.

fika i veckan? Puss

2009-11-10 @ 07:11:09
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sorry! Jag trodde faktiskt att det skulle gå att återställa :( Tycker sidan blev fin iallafall....någon dag när det är segt på jobbet kan vi väl fixa till den om du hittar någon bra bild.

2009-11-10 @ 15:02:36
URL: http://neahstankar.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej min goa vän! Du... marcus har inte ens tjej på hemsidan. vet du vem han bor med om han bor själv eller så? har varit intresserad av den där marcus hillukkala länge nu ja... har ser ju ut att vara singel. tror du man kan ragga på honom? :) hoppas vi ses snart nog iaf!! Kramar

2009-11-12 @ 12:19:59
URL: http://jornelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0