Snart helg peop's



Igår var det bandy på vårat Lugnet.
Bs - SAIK ! Jag hatar verkligen Saik, dem är som Barcelona i fotboll. Överlägsna !
Förlorade med allt för många mål mot oss, men ändå har vi alltid trevligt brudarna när vi kollar :)
Fick lov att välja med den här bilden på my hunk', att man kan vara så snygg i bandykläder? Och när han rör sig på skrillerna .. YUM ! My man oh yes
Kvällen blev ändå lite tuff, utöver förlusten .. men, idag är en ny dag ! Och jag har mkt nya krafter :)

Tog lite sovmorgon imorse, jag är väl den tröttaste människan på morgnarna. Sen diskade jag, lagade lite mat tills ikväll och tog mig till Kupolen. Sprang runt som en yr hörna och letade efter present till Shorty. Så nu har jag fixat det :) Börjar även tänka ut Emanuels present.. :)
Hittade ett par ruskigt snygg/sexiga stövlar höga ovanför knäna ! yummyy får se hur min plånbok mår efter alla räkningar och grejer efter löning...
Kan inte den 25e komma snart? Att det ska ta sån tid.

Helgen är jag ledig, Emanuel också. Lordi kommer hem imorgon, ska försöka hinna träffa henne lite :) Sen vet jag inte va vi har tänkt än, fira shorty på söndag. Tror jag o manne ska göra lite god middag på lördag, racklett :) och så ska vi dricka vin och bli lite på lyset.. sen får vi se vart vi bär av haha.

Vi har börjat tänka på planer inför Nyår. Vad gör man då?? Jag vill styra ihop en fest med fina kläder.
Åh.. nyår tkr jag har blivit överskattat, får väl se vad som blir av.

Nu ska jag jobba lite.. hoppas alla går hem snart så jag kan äta vindruvor i fred o surfa :P

Ha en bra Torsdag !!

p.s. jag vill inte att min bakgrund ska vara SVART !!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0