Yummi. Min dag idag igen !

Underbara veckor ! Friday almost everyday. Vilket tjat jag har när det kommer till fredagar, har ni märkt det =P?

Just nu sitter jag på jobbet, hade sovmorgon imorse, sov verkligen ut oxå :) Så jag lovar.. jag tar disken när jag kommer hem :)
Det är inte bra att jobba sent på det här jobbet, alltid måste man ha nått att smaska på. Men idag har jag varit duktig och köpt vindruvor, konstigt nog försvann det på 15 min tror jag.
Lite onyttig är jag såklart, det är ju fredag, då får man. Äter chocklad :) Euroshopper, svin billigt och as gott. 4 kr för en chokladkaka, och jag tycker inte ens om choklad.
Istället så har jag tryckt i mig så mycket skit på bara ca 2 timmar så nu måste jag springa på toa och få ur mig allt.

Vi har typ inget att göra på jobbet, riktigt skönt, det har alltid varit mycket när jag har jobbat kväll. Nu lyssnar vi istället på musik och kan små surfa lite :) Its friday som sagt ! det ska vara en bra kväll.
Snart är det fredagsmyyys med min underbara pojkvän. Vi ska äta doodles (nejfy fan nu blev jag inte alls sugen på det längre.. är säkert det om några timmar iofs)

Nej, nu ska jag göra nått annat !! Fan att jag har sett alla the hills och the city avsnitt, annars hade det passat perfekt nu ju !

I helgen blir det jobb, imorn mys med några av bandyfruarna plus Shorty som räknas som bandyfru då det känns som om hon är ihop med hela laget. Haha det lät fel.
Sen på söndag är det ju farsdag, då blir det middag antingen hos mig eller shorty !

Nej .. nu blir det nr 2 sen back to work :) Trevlig helg sweeties

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jag totalt ÄLSKAR din blogg. du är så jävla fläng frida "frodo" karls!! haha <3

2009-11-06 @ 21:31:09
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken hora jag är.

2009-11-09 @ 11:52:51
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0