!!!!

Hatar idag ! Förlåt men det är sant. Allt går förjävligt. Äcklig lunch. Jobbar HELT själv på hela stället nu och det är fredag och dem flesta jobbar halv dag och jag ska sitta här till 9 !!!
gud va jag klagar men va ska jag annars göra här !!! jobba kanske.

Sen är världen så liten och allt är så hemskt :( gamla grannar har varit med om en olycka. Hon blev bara 16år :( Hennes syster som jag spelade fotboll med vet vi inte om hon klarar sig ännu... KÄMPA !!!!! och brorsan fick kolla på när dem föll !!?!! Att det kan hända så hemska saker. Familjer krossas, människor dör !!
Man ska tänka varje dag på att ta vara på varandra, hålla hårt i sina nära. Vad som helst kan hända. Verkligen vad som helst.

Jag vill bara hem. Lägga mig under täcket och bara vara... vill hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0