Fin söndag !

SOVMORGON ! Helt underbart. Vaknade vid elva, låg o drooog oss i sängen. Helt underbart.
Igår var det kickoff med Vero Moda tjejerna. Riktigt härligt gäng, åt massa gott hela kvällen och drack vin, sjöng sing star, lekte lekar o hade riktigt trevligt :) Vi är bra vi !!

Gud va jag tyckte om min söndag idag. En ledig dag ! Emanuel var så hungrig imorse så han ställde sig och gjorde köttfärsbiffar med fetaost. Bra frukost =P
Sen åkte vi ner på stan och fikade på Waynes med Tessan, Olle, Cathrine, Steffo, Mattias o lillsöta Noel. Mycket trevligt :)
Jag och Emanuel åkte vidare till kupolen sen för att shoppa lite. Inte till mig men till karln :) Vi älskar hm. Så fina och billiga kill kläder. Hittade massa tröjor som passade karln perfectly :)
Middag i hökviken senare, fick en ny lampa som mamma hade gjort till oss. Åkte hem senare för att sätta upp den. inte det lättaste. Manne flippar ju, kortast stubin när det kommer till sånna saker. Haha jag blir verkligen rätt och står knäpptyst =P Sen kommer Janne på finbesök och får upp lampan direkt :) haha duktigt !

Nu måste jag duscha och tvätta mitt äckliga hår. Måndag imorn igen... yeay !


Kommentarer
Postat av: Therese

den där traditionen ni har på söndagar, att hela familjen samlas. vilken underbart härlig grej. tänk om man hade familjen lite närmare, då hade det suttit fint med en familjedag på söndagar ( :



tack för den lilla stunden igår hjärtat.

många kramar.

2009-10-19 @ 10:26:15
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0