FREDAG friday FRIDAS dag :)

Tänk att många bara har en dag om året som är sin egen. Jag har en gång i veckan PLUS min födelsedag. Hur bra har inte jag det ? ;) hiii

Idag är jag på topp !! skulle kunna flina sönder min mun, le så att tänderna ramlar ur och colgate måste hitta på en ny reklam !! Så jädrans på G är Karls idag !

Började dagen såklart på världens bästa sätt ... vakna upp bredvid den finaste människan i världen. Sedan till lite fler underbara människor .. vi hade möte på vero Moda med mina tjejer. Blir så på G av deras "pepp talk", hur bra vi är, hur snygga vi är, hur bra vi är på att sälja .. med det här jobbet SKA mitt självförtroende snäppas upp en nivå eller två. Underbart !!!
Vi gick igenom viktiga saker i butiken, hur vi tänker med färger i butiken och lite annat smått och gott. Startade även mötet med en gudomlig frukost så magen är på topp :)
Passade på att prova lite kläder och jeans i olika modeller innan jag började på andra jobbet.

Tog en snabb vända på kupolen. Hann med ett samtal med min saknade Loredana, lite catch upp är alltid viktigt.

Nu satt jag mig vid jobbet och ska ladda på tills kl 18 ikväll. Då blir det hem till min karl och sedan middag i grycksbo med fina svärföräldrar :)

P.s våran hall är klar, den är fräsch nu. Jag tkr dock att färgen känns lite halvskum men Emanuel tycker om den. Plus att vi har fått upp lite lampor, snart ser det ut som ett hem :) Kanske ett ikea besök imorn ? ...Snuddar åt det hållet. Båda är lediga ! Hur ofta händer det en Lördag ? tjohooo
Btw så ska vi på middag imorn kväll på Broken :) Vi kommer bli stammisar där. Just love it !

NU måste jag jobba, börjae för 5min sen. woopsy. Om några timmar helg.
HA DET UNDERBART. Kraaam

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag säger bara: LOADED POTATO SKINS!!! :-) Det kittlar skönt i kistan!!!

2009-10-23 @ 13:14:35
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0