Fredag!

Inte lika glad som jag brukar vara att det är fredag. Världens finaste väder ute. Och jag måste sitta inne på ett kontor hela dagen. Emanuel slutar jobbet klockan tolv. Jag BÖRJAR jobbet klockan tolv. En sånhär fin dag vill jag spendera ute med min karl. uuuuuuuusch nu ska jag istället sitta inne tills 9 ikväll. Och imorn är han på bandy hela daan och på söndag jobbar jag sen är det RÖV vecka framöver igen. Jobbar till 8-9 HELA jävla veckan. Oj va sur jag är. Förlåt. Men live is SHITTY some times.

Hur som helst ska jag ha trevligt imorn ändå. Jag sara hennes mamma och granne åker till ikea. Då får jag väl shoppa mig på skit bra humör ;D iofs är det bara idag just nu som jag är lite halvgrinig för jag inte vill jobba kväll en fredag. DESSUTOM har jag fått den här tiden 3 VECKOR i rad !!!!! lugn karls ... ! folk har det värre.

Sen imorn kväll ska jag och sara kanske beställa lite ifrån forever 21 :))) och så ska vi ha vänner maraton och dricka det bästa som finns .. TE :) nej cola måste vi nog oxå dricka :P

Nu ska jag börja jobba. Tur att det är lite att göra ! Hoppas folk har bätre saker för sig idag än att ta kontakt med kundtjänst =P

Trevlig helg, och ni får väl ha en rolig fredag. Suckers !! .............längtar tills ikvääll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0