Henrik Larsson



Största stjärnan i min värld, hela världen !
Efter alla hans underbara år ger MIN, min MIN henke lilla larsson upp fotbollskarriären. Så otroligt sorgligt, att inte få se han mer spela den finaste sporten ! Nu håller jag tummarna för att han vill satsa på att bli tränare :)
Karln fångade frida karls hjärta tidigt i hans Celtic karriär och har varit en favorit sen dess. Än har jag inte fått träffa han ansikte mot ansikte, skaka hand och berätta att jag är det största fanset han nånsin har haft ! För det är sant. Det är kärlek, kärlek till en fotbollsstjärna. Inte "jag är kär i dig kärlek" =P HELT annan. Han är bara en genombra människa på alla sätt och har visat det i aaaalla dessa år.
T om när jag spelade i korsnäs hade vi våra egna namn, jag hette "henke karls" på plan, gjorde verkligen inte bra ifrån mig uppe på topp så jag hamnade nere på backen, men huvudsaken är att jag försökte va som honom;)
Jag tål ingen som säger något dumt om den här människan, tänker ni efter så är han en av dem mest unika spelaren/människan som nånsin har funnits. Det tycker iaf jag och jag kommer ALLTID att vara helt såld på honom ! FOTBOLL = Henkrik Larsson. Så är det bara.
Taaaack Henke för din underbara fotbollskarriär och alla sjuka matcher och mål som du har gett oss, OFÖRGLÖMLIGT.
Meen, en dag ska jag träffa honom. Det känns som jag känner honom haha men han har inte en jävla aning vem jag är. Stackarn.. han kan ju inte sluta med fotbollen innan han vet att JAG är hans galna lilla tokiga fotbollsfan. Jaja ! Innan jag eller han dör så vet jag att en kram och ett hej ska jag tamefan ha !!!

<3
Jag vet jag låter lite besatt. Tyvärr har jag ingen ursäkt, för lite besatthet är det.
Skiter man väl i .... eller hur ;)?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskade Frida "Henke" Karls. Du måste helt enkelt träffa honom vännen.. Vi får helt enkelt se till att det blir så. Sött att du skickade sms till mig gumms :) <3

2009-10-21 @ 13:58:47
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0