Mätt !

Sitter på jobbet. Nyss ätit äcklig lasagne köpt från ica. Blev pizza igår framför fotbollen så ingen matlåda. Eller jo blodpudding från iförrgår men kände för att hoppa över den, iofs hade nog den varit godare än lasagnen.
Hur som helst .. nu är jag mätt.

Igår var jag hemma. Städade, flyttade upp saker på vinden, umgicks med Cissi. Sen kom janne och emanuel. Bakade kladdkaka till finbesöket :) Åt även lite hallongrottor. Just ja, emanuels mamma o pappa kom förbi lite grann oxå :)
Senare började fotbollen. Kul med lite mål. Synd att alla kom sista matchen då vi redan var körda. Tyvärr var min henke skadad och fick inte ens se han spela och njuta av varje minut han spelar sin sista landskamp :(
Missade dock svenssons mål sista kvarten :(
Jävla portugal, kunde de inte bjuda på en förlust eller oavgjort mot malta då.....

Hade en bra dag ! Den behövdes. Ikväll kanske jag drar iväg till Denise med resten av brudarna på "marykay kväll". Blev lite lite av det sist och mer fotboll o alkohol ;P

När jag kommer hem sen ska jag lägga mig i badkaret och tvätta mitt hår. Det ser groteskt ut idag !! uff

Hejpåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0