Mr and Mrs Mohammed

Jag o min karl har koventerat till en annan religion. Min Emanuel har klippt sig idag. Han ser ut som en turk. SÅndär Darin frilla. Dock har jag inte sett det än, bara på mms. Och jag, jag har färgat håret. Beställde tid för klippning, men ångrade mig, ville behålla mitt långa jävla hår, så istället färgade jag det. Igår kväll ville jag vara ljus brun. Imorse ville jag va mörkt brun. Jag är rätt mörk nu. Ska faktiskt slänga i lite slingor om några veckor så det skiftar i guld. Schnyyggt i hope. Så just nu är min karl nya Darin och jag nya arab woman :)

Fryser som en stucken gris på jobbet. Sitter med pälskrage och fleece filt omkring mig och dricker varm fejk kaffe. Snart är "lunch" rasten slut då är det back to work. Jobbar ända till 9 ikväll, då blir man alltid sugen på fika. Så jag har köpt med mig en burk med "mini oreo cookies", Americas godaste kakor (bortsett från riktiga chocolate cookies) + en liten hård macka med sourcream gegg.

Imorn äntligen har jag min lediga dag. Då ska jag försöka fixa till hemma lite finstädning men ändå fort. Vill inte städa hela min lediga dag men vill fortfarande ha fint hemma för nu är det loooortigt.
Sen ska jag luncha med Sara. Mysmyyys och vid 2 ska jaag på ansiktbehandling som jag fick av min Darin (emanuel) hoho nu blir manfred arg. Sorry älskling, sen på kvällen ska prins charming och fru mohamaddii äta middag ute på restaurang. Mumssiiibubbaa

Nu ska jag jobba !! Längtar tills imorn. En fin dag att se framemot YEAY


Kommentarer
Postat av: SOFIA

DU MENAR ATT EMANUEL HAR GÅTT TILL EN ANNA FRISÖR ÄN MIG??? VILKET SVIN

2009-10-06 @ 17:58:00
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0