Tired eye !

Uuff va seg och trött jag är. Måndag var inte så lätt ändå.
Helgen har varit underbar. Väldigt skön. Har bara umgåtts med Emanuel :) en ledig helg tillsammans är nog det bästa man kan tänka sig.
I fredags var vi hem till grycksbo och åt middag med Sunken familjen sedan såg idol.
I lördags var jag o Mani till dollarstore, hälsade på kenneth och Malin. Malin har 2 veckor kvar sen kommer barnet.. iiihhh så sjukt o så kul. På kvällen hade vi ett bokat bord på Broken Dreams för mig manne Fia och jocke. Vi älskar den restaurangen. Stammisar ska vi bli.Var inte supernöjd med valet jag gjorde men nästa gång blir bättre och då ska jag ha efterrätt :)
Sen åkte vi bara hem och tog det lungt framför en film med DOODLES :)
Igår jobbade jag på Vero, sen skulle manne byte till vinterdäck i gbo, så åkte vi hem o städade ihop lägenheten lite. Vi insåg att det blev mkt roligare när vi diskade tillsammans och sjöng samtidigt ;)

Så nu är det dags för en ny vecka. Och jag är ledig HELA helgen som kommer. Synd att manne är borta hela Lördagen men jag har ju några brudar jag inte har träffat på ett tag heller så det blir nog bra :)

NU är jag såå trött i ögonen. Har ingen bra dag på jobbet än sålänge. Det är alltid kallt och jag blir trött av att titta på en dator. Väntar på att frukten ska komma nån gång !!
Ikväll blir det hem o laga mat lite fort sen vill jag hinna åka iväg o gymma lite.

En sak.. fy satan vilket hemskt väder. Man mår inte bra för fem öre utav det här. OCh såklart väljer jag dem värsta skorna man kan tänka sig en sånhär dag. Började 9 imorse kl är 12 nu och fötterna är fortfarande super blöta. Inte undra på att man fryser.

NEJ nu måste jag sätta fart med jobb. Ha en bra måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0