UNDERBAR onsdag

Igår hade jag nog världens bästa dag !! Tack vare min älskling. Min enda lediga dag på länge :) Gick upp, städade lite hemma, gick ner på stan och tog en lunch på Kalamata med Sara. Blev bjuden som sen födelsedagspresent :) Åt en riktigt god kycklingsallad. Pratade en massa och bara njöt på. Sen träffade jag Cissi lite fort på stan, ses inte ofta .. men viktigt dem minuterna man får tillsammans :) Hade presentkort på din sko för 300kr som jag råkade hitta lite sent, men jag köpte ett par stövlar, det ända jag betalade var 59kr. FYFAN gratis juu !!

KL 14 hade jag tid för ansiktsbehandling på Grand sport & Spa. Aldrig varit på en ansiktsbehandling förut, det var bara toppen. Fick det av sambon (gud va kul att det heter sambo haha) i födelsedagspresent. Fick min vita badrock som jag hade längtat efter, kände mig som världens lyxfru. Hon kletade på massa creimer i ansiktet, så mkt har jag nog aldrig använt i hela mitt liv som hon hade på på en och samma timme =P Hon tyckte iaf att jag hade bra hy och försökte trycka ut lite porer iaf :) Det kändes må jag säga. Men all ompyssling var helt underbart, lite nack och axel massage fick man oxå. OCH ALLT LUKTADE så gott. Mummaa !
Efter behandlingen tog jag några simvarv i varma poolen sen satt jag mig med den underbara badrocken och läste en tidning om Manchester untited. Kan inte bli bättre ! That was heaven !
Hon försökte även proppa på mig ett set med hudprodukter, jag har aldrig hållt på med sånt tidigare, bara smetat på nån kräm som jag har hemma. Så jag tyckte det var lite onödigt att köpa en ansiktscreme för ca 500kr. UUufff det kan man ju få massa kläder för ;)
Bastade lite efteråt och gjorde mig i ordning, sen hämtade min älskling upp mig. Lite röd fläckig o fin i ansiktet var jag ;P Vi åkte hem och gjorde oss fina .. sedan hade vi faktiskt våran första "romantiska" middag tillsammans ute. Vi åkte till Broken Dreams i borlänge. Vi är lite mer åt det "chill" håller jag och Emanuel, så tyckte det passade bra än en super fin restaurang där man knappt kan prata =P Vi åt vitlöksbröd till förrätt och baby back ribs till varmrätt. YUUUM vi bara slaffsade i oss. Helt underbart gott !! TACK älskling för mina fina presenter. Du toppen dagen otroligt med allting.
Sen ville vi bara hem och ligga mätta på soffan :) Så det gjorde vi.
Helt klockren dag.

Idag är det dags för jobb igen. Mellan 12-21. Rätt  skönt ändå, sitter i ett hörn och myser med min dator. Mani har ändå sen träning så ingen hemma.

Idag ringde någon nisse ifrån kopparstaden och frågade om vi ville ha hallen omgjord.. ÅH va vi har väntat :) Så nu ska den fixas nästa vecka. Toppen Toppen !

Nu är min rast slut, måste jobba på. Idag känner jag för att jobba riktigt bra. Måste komma in i det hära.

Ha en bra dag .. snart är det helg ... underbara helg :)

Kommentarer
Postat av: Therese

vilken mysdag hjärtat ( : vi ses väl på lördag?

2009-10-08 @ 15:00:32
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: sofia

Skrattar så jag kiknar.



CREIMER haha



Frida, det stavas KRÄMER

2009-10-08 @ 16:22:14
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0