Weekends over

Yep ! I fredags var det bara mys. Hemmakväll med min käre karl. Kyckling tacos åt vi och såg på idol och såg på tjejfilm "he's just not that into you". haha skit bra film !
I lördags hade grabbarna lagfest. Så brudarna i laget hade väl oxå fest då ;) Hemma hos Denise hamna vi alla. Först jobbade jag på Vero :D Så kollade vi på fotbollen.. lr jag kollade iaf. Sportnörd som man kan vara men HUR kan man inte bry sig om fotboll? Förstår bara inte. Det är en självklarhet i min värld :) Sen behöver vi inte prata om matchen. Hur som helst gjorde vi ett as bra jobb, så äckligt orättvist att Danmark får in sitt mål och inte vi.
Bye bye Henke. Du ÄR min favorit och kommer vara det 4 eeveeeeeer oavsett om du spelar fotboll eller inte :) (fast Emanuel du är största favoriten men jag måste tacka henke för hans år)
Lite drama blev det väl på festen. Hej o hå annars vare så trevligt så. Jag Anne och cathrine stannade slätta bussen mitt i vägen och snålåkte med till stan. Trevliga busschaufförer det finns :) In på banken blev det.. var nog där i 10min sen gick jag o karln hem.
Upp o jobba dagen efter. En seg söndag på ett hurtigt vero moda ! Men det var lite folk, kanske lite bra.
Sen middag i g-bo med svärföräldrarna + brorsor o madde. Tacooos !!! Otroligt gott. Sen följde tobbe med oss hem så vi fick våran första "sleep over gäst". Trevligt. Hyrde film o åt doodles :D klockrent.

På jobbet nu. Slutar om 1½. Hemfärd i regnet, laga mat och chillagrill. Så blir det idag:D

Tack och hej nu vill jag ha helg igen. Måste börja ha någon dag ledigt i veckan känner jag.

ps TACK alla bandyfruar. I like you guys !!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Verkar som helgen varit kanon. när får man komma på en myskväll hos dig då? Puss

2009-10-12 @ 16:55:17
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Therese

jag gillar dig hjärtat. längtar tills vi ses igen. slängpuss.

2009-10-12 @ 23:31:27
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: anne

gillllllar dig jag med :D:D

2009-10-13 @ 12:36:05
Postat av: Emma

Ja, roligt var det i lördags! Men det blir ju aldrig som man tänkt sig...var förhoppningsvis några av det motsatta könet som fick sig en tankeställare.

Ha de bra! Kram kram

2009-10-13 @ 21:43:58
Postat av: Elin

Jag gillar dig med Frida :D

2009-10-14 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0