woops

Jag är jätte dålig på jobbet just nu. Har inte gjort mkt alls nu kommer jag få skäll. Men vafan.. det är en fredag och jag jobbar till 9. Nu sitter jag o äter godis och är så jääävla proppmätt och häller i mig vatten.
Sen kommer emanuelloo och hämtar mig så ska vi hem o äta maaat och ha fredagsmys.

Hade utvecklingssamtal idag på vero moda. Min chef är klockren. 40 år, 3 barnsmamma och skit snygg ! I look up to her. Alla tjejer är iaf super nöjda med mig. kändes underbart att höra. Imonr ska vi ha get together kväll :) Det ända jag ska göra är att LE MER och VÅGA sälja mer ! Jag ska vara en diva i affären ! Är inte så bra på att vara divig och vrål självsäker .. men det är det jag ska träna på, då kommer jag långt ! Iaf på jobbet ;)

Nu måååste jag verkligen jobba. Herregud latmoster frida. Inge mer surfning, slap my face !
HA EN UNDERBAR HELG mina kära !

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Vad kul att hör att dom är nöjda med dig!! Men det kan jag förså, så glad och trevlig och söt som du är! Tro på dig själv, du är en jäkla säljare! =) Hoppas du får en bra helg! Kramar!!

2009-10-16 @ 23:14:12
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Ja, jätte trevligt! Alltid kul att ses! Kramar!!

2009-10-18 @ 21:03:15
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0