You had me at hello <3

..det är så sant, så sant :)

Idag har jag ont i halsen, och det vill jag inte ha. Har jobbat i 1h och jag är på min andra kopp het te med honung i. Eftersom jag är kass på att gå upp tidigt och hinna att äta frukost, så kurrar min mage som en galning nu. Min frukost blir en banan + mitt te på min första rast :)
Jobbar bara till kl 13 idag. Sen ska jag äta lunch med madde på kupolen. Kl 16 börjar jag jobba på Vera Moda till hela kl 22 ikväll. Är lite nojig på hur jag ska ta mig hem :/ Lite osäker på hur bussarna går så sent. Usch

Min Mani åker iväg på cup i västerås i eftermiddag. Han ska vara borta ända tills på söndag. Ok, jag kanske låter fjantig, men om man inte har sovit själv i sin nya lägenhet, eller om man inte har varit ifrån varandra sådär många dagar på ett halvår så tycker jag faktiskt att det är ok att känna att det kommer bli lite drygt att vara utan honom. Han är ju mitt lilla extra varje dag ;)
Tur är väl att jag har blivit lite av en workaholic. Ska jobba konstant hela helgen så det är väl lika bra :)

Imorn ska brudarna samlas hos Anne. Det ser jag verkligen fram emot :)

Nu ska jag skynda mig på toa, det där te't (hur fan stavar man till teet? tet? te't?) aja... det där jag dricker rinner rätt igenom mig.

Ha en trevlig Torsdag och snart trevlig helg :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är välkommen att göra mig sällskap om nätterna i nytvättade lakan : ).



2009-10-01 @ 11:14:50
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Sofie

sötnos då, du ska se att det går bra :)

2009-10-02 @ 16:23:38
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0