En mycket härlig jobb dag

Idag hade jag sovmorgon. Sov som en stoooock ! Sen var det dags för en jobb dag på Vera Moda. Kände för att klä upp mig lite. Drog på mig mina krogen pumps (klarade av att gå med dem i 2½timme) som tur var hade jag plan B skor med mig :) Plattare får man leta efter men underbara !!!
Sen flätade jag till håret och snurra runt så det ser ut som hårband, ville göra ett försök. Och det funkade :) och nu när jag har bestämt mig för att klippa av mig håret :/ åh ...... kan man inte ha långt ena dagen och kort den andra?

Kom hem sent. Mamma var o lämnade över Simon. Ska ta hand om han imorn för jag är ledig. Skönt ! Ska baka lite inför släkt kalas på söndag när frida turns 21. Oh yeay :) Sen får man ju såklart plats med lite träning oxå.
Och så är det mannes lediga bandy day. YES äntligen.

Mina fötter stinker nu ... måste springa till duschen ! Ha en trevlig Tisdag. Snart helg hörrni ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ska du klippa av dig ditt underbart vackra hår?!

Vem är Simon? : )



Vi ses på fredag babe!

2009-09-23 @ 10:58:40
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Finmiddag är det väl inte, men det är grillning på fredag. =) Hur gör vi med mat och sånt på lördag? Ska vi beställa pizza eller nåt tillsammans? =) Kramar!!

2009-09-24 @ 11:25:36
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0