:)

Dags för en ny dag. Börjar kl 14 idag ganska skönt med sovmorgon. Jobbar bara till 6, men ibland behöver man sånna dagar oxå. Manne fick iaf sovmorgon, han råkade försova sig lite.
Min hosta går aldrig över får pani, nu har jag rethosta. Finns inget värre :(

Helgen har varit skön. Gick inte på nå bandy tyvärr :/ Var sjuk i fredags men mina Saror och Erika kom förbi, vi pratad och drack och hade så mysigt så. I lördags jobbade jag på Vera. Alltid lika kul. På kvällen bjöd jag och Emanuel Tessan och Olle o Fia på middag :) Det blev en riktigt bra kväll, vi åkte ner till Fia efteråt och kollade på fotboll. Behöver jag ens säga nått om matchen ? Slutade SJUKT av en SJUK människa.
I söndags blev det en trip till dollarstore med mamme o fia, köpte nödvändiga saker bara :) middag hemma i hökviken.

Nu är det ny vecka. Går så fort. Jag försöker lära mig mitt jobb så gott de går, det är mkt. Men kul :)
Hoppas min Lordi kommer hem idag, då ska jag träffa henne lite :)


Trevlig tuesday

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Jag ska köra aerobis/step up ikväll vid åtta på gymmix, ska du med???

2009-09-10 @ 10:24:57
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0