Friday babyyy

..och jag är hemma från jobbet och bara snorar. Fick inte mycket sömn inatt inte. Älsklingen åkte till jobbet.. jag sov vidare.. sen vaknar jag av att det ringer .. och får panik för att inte Emanuel ligger bredvid mig. Tänkte inte på att jag redan har sagt hejdå till honom =P

Idag blir det mys. Snart ska jag o mamma iväg o små handla lite till saker, mat o grejer. Sen måste jag hem till Hökviken och slänga saker som jag lämnat kvar.
Ikväll kommer mina Saror hit :) Hade ju varit great med en tv, men vi får nöja oss med datorn =P Imorn är det iaf grabbarna som spelar fotboll.. då har vi en uppgift att göra imorn på dagen iaf !!

Vill på bandy ikväll men borde väl stanna hemma o friskna till lite. Heja Bs !!!

Nu måste jag skynda o klä på mig, när man är hängig vill man inte gå i kläder .. lr jo .. men inte fina kläder.

Ciaoo People, ha en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0