Go' eftermiddag

På mitt jobb är det så fruktansvärt kallt. Herre min bevakare ! Under vintern är det alltid sviiiin kallt och det har redan börjat. Vi sitter med fleece filtar runt oss och huttrar och dricker varm choklad o kaffe tills vi spyr.
Jobbar till kl 21 ikväll, känns lite smådrygt eftersom det är ända borta i borlänge. Blir hemma till 22 ikväll. Usch !

Har inget nödvändigt att skriva idag. Iofs brukar jag inte skriva så nödvändiga saker heller .. har bara lunch rast o vet inte va jag ska hitta på.

Har iaf börjat fått i ordning därhemma .. dubbelsäng, köpt gardiner till sista rummet, fått en stor tavla så den stora väggen inte ser så tom ut, en crea diem skylt har vi även spajsat till lyan med :) Börjar se fint ut.

Jag tänkte även på en sak, kommer att jobba rump mycket i oktober.. men efter all skatt kommer det inte att löna sig. Fyfan va det är drygt !! Jag vill ju spara så att jag o karln kan göra massa roligt efter bandyn :)

Nej ! Har inget kul att komma med ... får ta det en annan dag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0