Hösten kommer !

Nu har det varit otroligt fina dagar, det börjar bli kallare, himlen är klar blå, löven börjar ändra färg och det bästa av allt..... SNYGGA höstmodet !! Lite indian/ryss stuk. Allt är så fint !! Vill vara ekonomisk oberoende och handla allt jag ser utan att behöva tänka efter. Finns så mycket fint. Underbara underbara höst och vinter :)
Jag och älsklingen låg och pratade om julafton igår.. tror det här året kommer bli utöver det vanliga <3

Min Emanuel gjorde den finaste saken igår. Dem tränar ju i sandviken och kommer alltid hem så sent. Så igår när jag var på väg hem från jobbet tänkte jag nu ska jag diska, sen måste jag hinna laga mat, sen är jag så seg så jag vill bara lägga mig i badkaret.. När jag kommer innanför dörren är det tända ljus överallt, maten är klar och allt är städat och fint och min finaste står där med armarna öppna ! FY SATAN vad lycklig jag är !!!!! :)))

Sitter på jobbet mitt nu. Allt börjar gå mycket bätte, lär mig massa nytt varje dag. Äntligen fredag och jag är ledig i helgen. Måste passa på av att njuta nu, snart blir det att jobba på VeraModa nästan varje helg. Ska klämma in bandy till helgen :)
Ikväll blir det middag hemma i hökviken med Fia o jocke oxå, sen fredagsmys hemma med film :)

I'm as happy as i can be

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är så glad för din skull Fläskis eller som pappa säger Frodo ;) Haha.. vi måste verkligen ses, NU! Jag är utomlands den 26, kommer hem den 27 :( Men jag får komma och mysa med dig snart söthög!

Massa pussar <3

2009-09-18 @ 10:57:29
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Anne.

tack för idag snygging :D

2009-09-19 @ 18:25:05
Postat av: Therese

Tack för idag hjärtat!

2009-09-19 @ 19:09:57
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: sofia

fin blogg (=

2009-09-19 @ 19:33:04
URL: http://tjenaresofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0