Iiiiih its friday, almost every day:)

Tiden går så fort ! Förstår inte varför, det är ju alltid helg? Men jag klagar inte, antingen så är det bandy på helgerna, eller så jobbar jag llite på otroligt roliga vera moda, eller så myser jag med han den där karln som jag bor med. jag är ju sambo jag (hihi shorty du skrök så mkt om det när du o jocke flyttade ihop, kul o dryga)

NU sitter jag på jobbet :) Myser vid datorn och börjar om 5 minuter. Ska hämta lite "wiener melange" kaffe innan. kanske inte god blandning till min drickyogurt. Jag orkar inte äta frukost hemma .. är inte sugen då. men direkt jag kommer fram .. DÅ blir jag hungrig.

Ikväll har mamma och anki fest i hökviken. Tjej fest med italiensk buffe. Såndär plock som man aldrig får nog av. fy fabiaan va gott. Det, karaoke och VIN ... plus skratt o massa prat kommer det att bli :) Toppen !!

Imorn blir det 18års kalas. Kussen blir stor. Blir nog trevligt det med... sen får vi se om karln min ska på grabbkväll eftersom vi har tjejkväll ikväll. Men det tkr jag inte ... jag vill beställa hem thai mat och mysa med honom en hel kväll. det händer faktiskt inte sååå ofta. bandybandybandy ;P
Tur att we love bandy :)

Nej nu rullar tiden iväg ... måste hitta kissa och hämta kaffe på 3 min.

Grattiis tessileeesss till teoriprovet. You go girl !

Trevlig helg till er :))) THANK GOD ITS FRIDAY

Kommentarer
Postat av: Therese

Guldhjärtat tack, vad go du är!



Jag vill så gärna vara med i kväll på tjejkvällen, men jag hoppas att det blir fler gånger.



2009-09-11 @ 17:09:01
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: glenn

jag heter glenn, manfred hägg utan skägg har ätit 45 ägg, efter det fick han i sitt skägg en hel del klägg.

2009-09-12 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0