LOVeLEY so lovely

oooh igår fick vi våran nya säng. en dubbel säng ! mamma o pappas gamla. Eller gamla och gamla.. de köpte allt förra året och pappa har gjort sängen själv :) Så fin och stor. Helt ovant. Sov skönt med rullade runt som en galning, vaknade av att ja låg heeel konstigt. Verkligen ovant med en stor säng. Nu får jag äntligen plats. Jippi;P

Slutade sent igår. Men my honey hämtade mig från jobbet, tog en snabb drive through på max. Båda var vrål hungriga :) TACK manii för maten och skjutsen.

Nu är det fredag. FRIDAY BABY som jag brukar säga. Fick överaskande bättre lön än va jag trodde denna månad. Äckligt skönt. Jag som har skulder. Idag blir det snabbbis på vera moda för att hitta nått fint, systemet köpa lite braaaak öööl tills imorn, hem och städa så det blir fint, flytta alla kartonger som jag bara skiter i upp på vinden där jag inte ens har varit än. Sppoooky ! Sen kl 7 är det middag med bandypöjkarna o alla dessa brudar :) Myycheee mys ! Vet fortfarande inte vad det är för "dresscode". Kommer killarna sitta lökiga i träningskläder eller ska man klä sig vettigt ? Ähh ... not to little but not to much either ! Vi kör så

En underbar helg ska detta bli. Skit kul jobb har jag. Och fest imorn. Fyller år på söndag :) weebie
Igår hände nått kul förresten, det ringde från ett bgle nummer när jag var påväg till jobbet. Hörde inte va hon sa men hon sa att jag hade sökt jobb där o frågade om jag ville komma på intervju. Dum som jag är "neeej jag har två jobb nu tack ändå" (visste inte ens vart hon ringde ifrån o vågade inte fråga)
Bad fia att kolla upp numret, då var det från Cubus på kupolen. Det är ju oxå skitkul. Inte vet väl jag om det var fast tjänst eller nått sånt tokigt. Så måste ringa nu på lunchen o be om ursäkt o fråga lite mer om det inte är too late.
Man ska inte nöja sig med det man har jämt, det kan bli snäppet bättre tom

Oj nu är min rast slut. Har hällt i mig 2 koppar weiner melange. Börjar tröttna på det nu. Yuck !
NU är det jobb time tills lunch.

Ciao Amigos

p.s. Jag tror jag struntar i att klippa mig denna månad, råkade tycka om mitt långa hår vissa dar, är nog inte redo att cutta av det :/ fjant frida

Kommentarer
Postat av: Cathrine

GRATTIS Vännen! Och stort tack för igår, var verkligen så jäkla roligt!!! Många Kramar!!!

2009-09-27 @ 14:20:57
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0