Min helg :)

Toppen toppen. Lördags vare kalas med alla tjejer. Helt underbart kul var det. Det blev dricka, prata, pizza, spel, striptease, champagne vid 12.. så fruktansvärt härligt :)
Jobb på dagen. Toppen dag på vera moda oxå. Så himla kul jobb. Lyser som en sol.
Samma igår, jobb först, inte lika pigg o alert men det funkade fin fint :) Sen var det bara att åka hem o fixa inför släkten och Manis familj. Allt blev lyckat.
Morgonen började med fina presenter från min älskling. 21 röda rosor, ett häfte han har gjort själv med "kuponger" jag kan välja tex bio, middag osv. Sen en anisktbehandling + massage på grand sport o spa. åååhh va skönt ! Ska leva som en lyx fru den dagen :)
Andra presenter var en SKIT SNYGG tavla från Madde. Så snygg. Ett stort hjärta i mitten av bomull. Bakom är hela texten till "single ladies" beyonce för hon vet att jag är otroligt frälst i den bruden :) svart vit. Skit snygg!! Ni ska få se kort sen :)
sen fick jag presentkort på min vera moda butik, stekpanna, food processor, väska, takida o beyonces skiva + hip hop mix, tröja, ljusstakar, blommor, strykhjärn ... åh så fina o bra saker :)))

Sitter på jobbet nu.slutar om 1 ½ timme :) då ska jag o mamma köpa gardiner, kika på vero kanske dollar o sen ska jag hem och hämta grabbens bil o åka o storhandla. jag är laddad inför storhandling. sjukt =P

Nu måste jag jobba vidare, har inte gjort nått på 10 min. usch

HEJDÅÅÅÅ jag är glad idag


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Och en kudde fick du också!!!!!!!!!!!!!



:)



en till :)



Skicka MMS på alla färgade skjortorna, jag vill nog ha rosa och lila. Men skicka bild lite senare.

2009-09-28 @ 13:49:28
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: Anonym

Striptease...satan i gatan d missade jag..haha:) Tack för senast myyyycket trevligt! Kram

2009-09-28 @ 18:12:00
URL: http://vardagligatankar.blogspot.com
Postat av: Sofie

Det låter som födelsedagen var kanon. jag får komma och gratta dig snart :) Saknar dig!

2009-09-28 @ 21:57:10
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Therese

Vännen, vi ses väl på fredag?

2009-09-28 @ 22:57:55
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0