Monday Morning

Som jag brukar sjunga varje morgon för min älskling .. "moorning has broookeen, like the first moorning" och till den låten har jag inte världens bästa sångröst (iofs har jag inte det annars heller) Emanuel tkr INTE om när jag sjunger den låten. Dålig start på dagen ;P

Nu sitter jag på jobbet. Vrål mätt och stinker grönpeppar. Lyssnar igenom "dig listan" på p3 :)

Har haft en bra helg som många gånger nu på senaste. I fredags var jag iofs helt slut och ville bara sova. Kommer inte ens ihåg vad vi gjorde? Lördags kommer jag ihåg, då hade jag först tvättstuga hela morgonen. Killarna hade match. Tjejerna orkade inte ta sig till västerås, istället tog vi en runda på stan med lunch och sedan kupolen för lite mer kika runt. Och det orkar man alltid med :) Riktigt trevligt med alla bruds.
På kvällen lagade jag mat tills Emanuel kom hem. Visste inte att samba lo lec (ingen aning hur det stavas) hur som helst så var det en jävla stark krydda som inte jag fattade var så stark. Gick o äta till slut iaf. Sen hade vi bara myskväll.
Igår var det bandy i sandviken. Ruskigt roligt. Grabbarna vann mot skutskär med 6-2. Otrooligt kul att vi blev 8 tjejer som hejaklack och vi skrek på ordentligt och heja fram dem till seger :) Nu börjar säsongen snart. Underbart!!!! Måste bara träna på skrikrösten liten, lite väl pipig nu.
Som varje söndag .. så slutade dagen med bastu i hökviken och middag med föräldrarna :) Vi har det bra vi.

Ny vecka nu, kommer börja jobba på vera moda en massa nu. Känns såååå himla kuuul ! Så härligt ställe att jobba på. Med underbart härliga tuffa tjejer, träffar trevliga människor och hjälper kunderna så mkt man kan,. springer runt o jobbar med kläder hela dagarna. Love it :) kommer bli en shopping narkoman när jag får pengar.

JAG BEHÖVER TUGUMMI !!!

Vet ni vad förresten ... om 6 dagar fyller jag år. 21 stora år. Åh va kul !! Lasvegas baby las vegas ;) näää så blev det inte

Nu ska jag surfa runt på sportbladet o läsa om vårat otroliga lag manchester united sen börja jobba igen !

Hej !


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hallå jobbar du? Jag vill handla massa snygga kläder och outfits. Skor har jag nu, nu ska bara resten handlas.. VILL ha kappan från HM.

2009-09-22 @ 10:15:26
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0