New life

Har inte skrivit på ett tag, haft lite fullt upp med jobb och flytt. I tisdags började vi flytta saker till nya lägenheten. Manne ville så gärna bo där redan från den 1/9.. så in med sängen blev det.
Igår kom alla skåp o allt, ikväll är det dags att sätta upp gardiner, montera bord, fylla vintrinskåpet :)
Jag känner redan hemkänsla och det inte ens klart :D blir bra det här.
Kom nyss hem från kundtjänst jobbet. Åkte hem tidigare .. tror jag har feber och snoret bara rinner och nyser ner datorn. Fanns inte så mkt att göra på jobbet heller så då vare bara att ta nästa buss hem för att vila. Råkade se en godisaffär på vägen hem ..... ska ligga i Emanuels sköna soffa o trycka i mig lite skit o sova tills vi börjar ikväll igen.

Trivs bra med mkt nu :) Nästan allt tror jag. Världens bästa kille, kommer ha världens mysigaste lägenhet, bor nära 2 av mina tjejer, har två jobb som jag verkligen trivs på ... Skapligt bra man har det :))

Nu ska jag somna till sex and the city the movie :) göött

Kommentarer
Postat av: erkiiis

Sjukt glad för dig snuttis :) det är du verkligen värd! Fast ärligt talat, toffeltiden må vara över nu! Vi andra kräver åtminstone liiiite tid med dig, grabben får ju faktiskt BO med dig... Aight? :) Ses imorgon, wiiie!

2009-09-03 @ 17:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0