Vill ha helg nu !

Kolla in den här läckerbit klänningen, från Vera Moda. Jag vill ha den nästan. Men slut i min storlek, isf finns bara svart men jag är inte så sugen på svart?! Ska in imorn efter jobbet o se om vi har fått in nått mer party fint :)

Somnade sent igårkväll, älsklingen snarkade o sov så gott så efter 3 sek. Där låg jag o pillade mig i naveln och fundera över allt och ingenting. Men imorse slog det till ist, då var jag trött. Börjar jobbet 14.30 idag. Men det är inte så att man får sova ändå.. Mani ringer ju 3 ggr och frågar om jag fått upp än :P Men idag gör jag ingen nytta alls. Gud va skönt. Ska duscha o tvätta håret sen göra mig ordning för jobb.
Har bara segat på soffan och gjort så lite som möjligt. Man får faktiskt göra det ibland !!

Jobbar till kl21 ikväll. Inte alls lust med att sluta så sent. Uff. Kommer hem vid tio ikväll :/ Men imorn är det en kort dag, skönt. Sen får man förhoppningsvis pengar imorn, ska köpa lite saker till helgen. Middag på lugnet på kvällen. Lördag tjejmyskalas hos mig medans herrarna spelar match på kvällen. Den dagen skiter vi fruar faktiskt i det och har roligt tillsammans istället :) Det tkr jag låter strålande !
Söndag kommer släkt o nära o kära. Jag stod faktiskt i bakade igår. Blev så stolt över mig själv, det smakade tom GOTT. Skulle göra vinbörskaka. Vet inte vad som flög in i mitt huvud men jag fick för mig att det var lingonkaka. Så jag fixade lingon sen fick panik o kom på att det är ju äckligt. Men hur geda mig va gott det var. Lite choklad i så blev det toppen. Fryste in resten och väntas att ätas upp på söndag. Gjorde även "negerbollar" rullade i kokos.
Åh jag kände mig verkligen som en mormor eller husmor. Both ways.

Tog även en prommis med lill vovvsen som jag lånade över dan igår till mormor. Åt lite frukost och vi bakade äppelpaj med vanlijsås. Fruuuktansvärt farligt gott var det !

En liten stor fet NOTIS ............. premiär av säsong 5 .... THE HILLS börjar nu 26e September !
Som man säger.... living daaah dreeeaaaaaam :)

Nej, nu ska jag sätta fart, bättre sent än aldrig. Sen ska jag jobba på så dagen får fort så jag får komma hem o vara med min otroligt snygga sambo :) Han är då fin den där karln jag har förälskat mig i. Ojoj mumsmums

Slut på dreggel. Adjöösss mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0