Ååååhh jag är glad



Kolla in dessa bilder !! Endast två från det hotellet som jag tror att jag och min kära ska boka ikväll.
Ett all inklusive, nybyggt i Grekland. På Kreta och 5 stjärnigt. Skulle inte kunna bli en bättre kärleks semester :)
iiiiihh så fint. Jag vill leva såndär lyx i 14 dagar med min snygga man <3
kom hem nu så vi kan bokaaaa

Idag har jag legat i Hökviken och stekt hela dagen. Är knallröd i ansiktet och magen =P
Att svenska vår solen kan ta så rejält. hehe
Tessan och Cathrine var även där med mig. Mycket trevligt.
Fin ledig dag.

Nu ska jag ta en powernap sedan göra mat.
Hann även med ett litet träningspass med Shorty imorse.

Jobb veckan ut snart helg, hoppas det går fort. Då blir det bandy fest och det lovar jag blir en hejdundrande fest :)
Imorn ska fröknarna i familjen karls hitta nått att ha på sig till helgen !

Jag är glad, jag är kär, det är sol ... finns inget negativt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0