alla heter glen i göteborg


En bra dag idag igen. Ledig. Började med att sova ut. Diska lite. Äta frukost. Ner o träffade alla bandy fruar på stan för en lunch. Strosade runt lite. Sen tog jag mig hemmåt. Gjorde lite fiskpinnar tills mannen kom hem. Åt. Sen följde vi med svärföräldrarna mina på en promenad uppe vid lugnet. Det tog oss ca 1h 20min så det var en bra bit.
Riktigt skönt åt benen och att få lite luft :)

Nu är jag lite små tjurig att det inte går nånting bra på tv och jag längtar bara efter mina serie avsnitt. The hills och the city. De släpps ikväll :)
Men vad ska jag göra nu då ? Emanuel ser fotboll och jag orkar inte se lyon - bayern !!!

När jag har tråkigt vill jag bara äta .. undra va jag ska äta ......

Jobb imorn. Hela dan !

Kommentarer
Postat av: Sarah

Heeeeeej min älskade tjej!! Jag har inga pengar på mobilen men åååh vad glad jag blir när du skriver!! :)



Pch vad glad jag blir när jag läser att du mår så bra! SÅ KUL med Göteborg! Grymt! Jag är i Sverige i 7 veckor i sommar men är bara ledig 3 av de, inte heeelt säker men typ 7-24 juli eller nåt sånt. Och så åker jag nog ner till Sara några av de dagarna. Men ska kolla om jag kanske kan komma hem över midsommar också, men vi får se.. När skulle ni flytta? Åh vad galet roligt! Hur länge blir ni där isf? Jag ska SÅ komma och hälsa på MASSOR :D



Saknar dig massor hjärtat!! Kanske kan ta oss en skypedate nån dag? :)

2010-04-30 @ 02:03:19
URL: http://saraherikers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0