Då var det Måndag och SOL dag :)


Sist jag låg vid hökviken och stekte blev jag ill röd. Idag ska jag passa på att gå dit igen medans pappa jobbar hemma :) Börjar jobba kl 17 så lite hinner jag nog med. Tråkigt att sitta inne i en lägenhet.

Har tänkt att jag ska börja springa nu till sommarn. Alla kändisar gör ju det och dem är tighta, så jag lär väl prova;P

Tycker att det är så typiskt att vulkan fanskapet måste spruta ut aska NU, kunde den inte ha väntat i några månader eller tänkt göra det lite tidigare. Jag och Emanuel ska ju åka om en månad. FAAnN om det håller i sig tills dess :( Vi får iofs tillbaka pengarna men JAG VILL ÅKA ! :( Är lite oroligt nu faktiskt. Så typiskt, det händer ALDRIG, men nuuuu när man längtar som en galning då ska nån naturkatastrof ske. Suck

Innan jag drar mig till hökviken måste jag ta disk berget, vi är bra på att skjuta upp sånna saker. Båda är så otroligt less på det så till slut är det ett berg och nån av oss måste ta det !!! Ingen lust men det måste bort.

Vi har även en announcement to make ... det blir flytt efter sommaren. Nästa säsong blir bandy i Ale Surte. Vi kommer att bosätta oss på Hisinge i Göteborg. Riktigt spännande med en ny utmaning, men vääldigt konstigt att lämna Falun och familjen. I'll miss Falu Bs deeply <3



Nu lär jag sätta fart ! Adios Amigos


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja du bara skiter i mig du och flyttar. otroligt lågt...

2010-04-19 @ 16:30:11
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: Anna

Sofia, flytta hit du meeeed :) Frida: Vad roligt! då får vi se till att ses :)

2010-04-20 @ 10:16:10
URL: http://www.annabergman.bloggagratis.se
Postat av: Anna

början på augusti / slutet av januari :)??? hehe, Ja det måste vi allt göra! Nä jag är i Kalix då! Kan ni inte boka en annan helg? före eller efter?

2010-04-20 @ 10:29:14
URL: http://www.annabergman.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Ajdå, vad synd! Men vi får ju ses i sensommar och höst istället då! :)

2010-04-20 @ 13:06:55
URL: http://www.annabergman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0