Konstig dag

Vaknade imorse och var helt slut. Emanuel skrattade för att jag sov så konstigt. Vid 9 tiden vaknade jag och var livrädd. Trodde nån hade tagit sig in i lägenheten, sen somna jag igen.
Hade möte med en tjej på banken vid 11. Vi gick igenom pensionsparningar och mina fonder.
Jag har aldrig haft koll på de förut, alltid pappa som skött det, men nu sa han "nu får du klara dig själv"
Ibland tycker jag inte om att växa upp. måste tom deklarera själv. Eller Manne har blivit lite av min pappa oxå =P
Så vi gick igenom hur jag skulle göra med allt. Ska prata med en kunnig gubbe nästa vecka om mina fonder så de inte försvinner.
Yeah yeah, nu pensionsparar jag lite själv varje månad så jag kan leva lyx när jag blir gammal ;) för jag ska va frisk
Emanuel hämtade upp mig vid 12, han ville luncha. Kom på att vi fick en lunchbiljett av hans pappa för ett år sen på gruvan .. så den använde vi idag. kanon god mat :)) Smockat med folk. Väldigt mys
Nu är jag hemma igen. Borde ta reda på lite saker hemma innan jobb vid 4.
Vet inte om jag har nån infektion i kroppen .. jag är så hängig och mina ögon är hängig, min kropp orkar inget. Så det känns som det är nånting som är fel idag. Ska vila lite nu sen lär jag sätta igång.
..säkert fortfarande sliten efter helgens bravader. Ojojoj ! människor är roliga och vissa väldigt udda :)
Hit you back later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0