My life would be like ooh aah oh aaah :)


Just nu är mitt liv på topp känns det som ! Jag är otroligt kär i min karl och den kärleken är besvarad ! Min helg har varit toppen. Verkligen behövlig. I fredags bjöd Emanuel mig på middag på Broken Dreams. Vi åt 3 rätters och hade det underbart mysigt. I lördags jobbade jag sen fick jag sluta tidigare, då åkte jag till hökviken där Emanuel redan var och solade. Vi åt lite mat och tog det lungt. Senare på kvällen drog vi vidare till matti och Hillu. Och det slutade med en trevlig kväll på Pitchers med väldigt härliga vänner. Vi slukade öl och babbla på :)) ååhh vilka fina människor det finns.
Igår åt vi frukostbuffé på Scandic. Mamma var även med, vi fick biljetter från henne. Dagen började klockrent. Sen åkte vi till lager 157. Jag köpte två par chinos. Ett par knall blåa och ett par knall röda :) + en jätte mysig ljusrosa lång stor tjocktröja. Jävlar ja, jag köpte ju ett par skinnstövlar på scorett. Ljusbruna. MUMS min favvofärg på skor. dem kan man ha året runt. Otroligt snyggt till klänning och bruna bara ben till sen sommaren :))

Efter det blev det hövkiken. Läste bok och tog en tupplur i solen och åt lite grillat :))
Vi avslutade kvällen med tacos hemma till lite tv.

Tack Emanuel för en fantastisk helg och resten som gjorde den 100% !!

Idag har jag varit rätt effektiv och klockan är bara 1. Inte varje dag det händer. Började med att ringa runt till 4 skattekontor i Norge. Till slut fick jag reda på att om jag får tillbaks pengar skickas det på utbetalningskort till mig.
Sen var jag på ännu ett möte på banken. Placerade om mina fonder. Det slutade med att han den kunniga och jag satt och prata bandy, usa och göteborg haha.
Har fixat papper så vi kan säga upp lägenheten och nu försöker jag få tag på club chefen i göteborg så vi kan prata lite mer jobb. Vill ha ett bättre, man kan ju alltid försöka kräva lite :))

Sitter nu och äter världens godaste rester .. TACOS. Det ända som är gott dagen efter. Sen ska jag städa och sen dags för jobb :))

Nu ska jag se klart på Ellen Degeneras. Rolig och måste vara svin rik =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0