Påsk is over


Då var påsken snart slut då :) Idag är även en röd dag, det hade jag inte sån koll på. Men jag och emanuel har dagen tillsammans. Riktigt skönt. Ska iväg till hökviken om ett tag och äta lite rester och hämta Saaben.
Börjar jobba kl 17 men bara i 3 timmar.

Guud va man har ätit i helgen. Massa massa massa mat ! Gött. I fredags var det middag hos oss för svärföräldrarna. I lördags jobbade jag halv7 till 12. Sen var på på middag i hökviken. Farmor och farfar var även där. Och igår jobbade jag heldag, men jag hann med lite påsk mat hos Kerstin :)
Kvällen avslutades med en film hos kenneth, malin och Novalie :) Blev sent men det var riktigt trevligt.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen klä på mig :) goood bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0