Vill ha helg


Ni förstår inte hur mycket disk jag måste ta reda på idag !! Fy fan, man kommer knappt in i köket. Jag orkar verkligen inte ens börja !!! Är skit lat idag. Vill ligga på soffan och sova till fjorton filmer. Men jag börjar jobbar 16:30. Trodde jag började 12 så jag måste hinna med en del saker idag. Egentligen borde jag gå ner på stan och fixa en ny bankdosa. Batteriet är slut och jag har ingen aning hur mycket pengar jag har på mitt kort :/

Måste byta sängkläder och diska. Bara det tar sin tid. Man måste ha ork oxå, vart tog det vägen ?

Jag o Mani har blivit lite halvt Leksand nördar. Eller ja.. i några dagar hejade vi på de iaf. medgångs supportrar. Men efter den värdelösa matchen igår kom jag på varför jag aldrig har hejat på dem. Dem är SÄMST! Kan inte ens powerplay som ska vara nästan till en självklarhet till mål. Herregud.

Igår fick jag jobba på golvet istället för i kassan. Så jag slutade 4. Mycket skönt, men mycket ont i fötterna. Mormor fyllde även år :) Gick förbi henne och fick lite fika efter jobbet och hälsade på hennes tanter. Sen kom Emanuel och hämtade mig så åkte vi till Jonas på pannkakstorsdag och sen till grebo och o kollade på värdelösa hockey matchen.

Var så ruskigt trött igår kväll, redan halv 10. Kändes som klockan var mitt i natten. Så vi slängde in kyckling i ugnen, gick och la oss tills den var klar sen gjorde matlåda :P

KOllar ut genom fönstret och vädret suger. Det som skulle få mig att må bra nu är att ringa CISSI. Jag saknar verkligen den bruden. Utan tvekan ! Fan flytta hem till mig jag behöver dig i min närhet. åååååhh det är på tiden. Ne.. nu ska jag ringa henne så kanske mitt humör bara höjer sig nitton nivåer :)

Ha en trevlig fredag.. ÅH DET ÄR FREDAG. trodde det var torsdag. det känns inte som fredaG AAH blev redan gladare:)) snart är det helg. även fast jag jobbar imonr. skit samma. PENGARPENGAAAR

Kiss and goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0