Wonderful morning


Imorse vaknade jag och var kär över öronen. Haha ! Emanuel var så fin bara. Fin morgon :)
Har precis ätit en omellett med feta ost. Tagit det från Mani.
Ska snart röra mig till jobbet. Har pass mellan 12-22:15. Lång dag, men några timmar på golvet sen resten i kassan. Så omväxling förnöjer :)

Idag är det påsk. Ingen påsk utan påskägg. Så jag har tjatat på min sambo att jag vill ha påskägg :))
Får hoppas man har nått att komma hem till då =P

Imorn jobbar jag kort dag, sen kommer Svärföräldrarna hit på middag. Vi tänkte köra nått annat än påskmat. Det blir taco fest. Jag ska göra taxolasagne. Receptet kommer ifrån Shorty. Och en god sallad till.
Lördag jobbar jag morgon till kl 12. Upp tidigt o stå i, sen är det påskmiddag i Hökviken.
Mycket mat i helgen :)

Nu måste jag borsta my tänder innan min promenad till jobbet !


GLAD PÅSK mina kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0