ååååhhh dilemma


Fan ! Det blir alltid såhär för mig. Idag fick jag ett samtal från ett job som jag har sökt. Jag hinner alltid tacka ja till ett jobb och sen få ännu ett erbjudande. Nu har jag tackat ja till IcaMaxi och jag är faktiskt sugen på att börja jobba där igen. Lite variation och varierande tider och något jag redan kan och vill utvecklas i.
Men min dröm är att få jobba i mitt egna kontor, inom ekonomi eller vad som helst !! Jag är en 9-5 girl (vad jag vet jag jobbar aldrig de tiderna) men ett sånt jobb söker jag JÄMT och får de aldrig. Nu fick jag erbjudande till en intervju idag. Det är ett företag inom fakturor, inkasso och ja jag vet inte ens va man gör. Men det kändes lockande och jag tackade NEJ !!! Först för jag knappt visste va det var jag hade sökt eller vilket företag det var som ringde. Och för det andra så har jag ju redan tackat ja till maxi och hon var så otroligt snäll chefen.

Åh det blir alltid såhär :/ Vet inte vad som är bäst. Nu får jag antagligen nöja mig med Maxi ett tag och inte veta vad det andra jobbet var eller om jag skulle ha fått det hur som helst :S dryyyyyygt

Jaja .... nog om det. Snart kommer mami, papi och shorty. De skulle vara här vid 9 så tiden börjar närma sig. Ska snart göra lite köttfärspaj så de får lite mat i magen efter resan. Imorgon bitti väntar ULLARED och shopping. Precis fått lön. OhYes baby ! Sen är det bandy fredag kväll och lördag dag.

Åkte in till stna lite fort när Emanuel skulle på träning. Köpte ett stort doftljus på inredningsbutiken i stan. Ett ljusrosa från Pb home. Luktar "pink champagne". Huuur gott som helst ! Längtar tills ikäll när jag ska tända det:)


Återkommer när jag shoppat i Ulliis. Byt jag har skickat efter ett par glasögon nu... de blev ett par trend briller.
Ni får se bilder sen :)

Ciiaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0