Då var det ännu en helg i Götet !


Igår var jag och pöjken på bio. Jävlar vilken stor sal och så var det lottning innan bion så en i publiken vann Avatar filmen. Och sen stod en gubbe och pratade i mikrofon och var trevlig innan filmen startade. Lite bättre än falun :))
Vi såg iaf Karate kid. Skit bra var den ! Will smiths son är ju för söt. Och när han blev slagen ... kunde jag inte hålla tillbaka mina tårar.

Vi avslutade kvällen med bara mys hemma. Idag ska vi träffas med laget och ha lite fest. Kl 14 börjar det med lekar och mingel. Men 12 ska vi träffa några på stan redan för att äta lunch och säkerligen ta en öl.

Allt känns fortfarande bra här nere. Snart lär jag börja söka jobb för fullt så jag har nånting att göra :) Om ett tag lär det ju bli lite långtråkigt att bara fara runt.

Nu ska jag torka mitt hår på något sätt.. jag äger ju ingen hår fön sååå ....

Trevlig Lördag och helg till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0