Fin fina Göteborg


I'm totally inlove !
Otroligt snygga, stiliga och "enkla att gå i" stövletter till hösten/vintern
Finns de på Scorett i Ullared är dem mina på Fredag, annars får jag snoka runt i Götet.

Tur att lönen kommer imorn. Nu behöver jag se att det rullar in lite på kontot. Det går verkligen åt pengar här nere även om man inte shoppar mycket. Det blir lätt lunch och fika ute innan Emanuel tränar osv.
MEN.. nästa vecka på Tisdag börjar jag på Ica. Ska hämta lite kläder, skor och gå igenom vart allt finns. Sen får jag mer introduktions timmar. Skönt att få komma igång igen. Saknar vardagen, tider, ordning !

Det jag tycker om med Göteborg är att det är en större stad, men det känns absolut inte stressigt eller drygt att gå runt. Det var drygt när det var Göteborgskalaset, proppat med folk överallt. Men annars, då är det toppen.
Älskar att bara gå runt och strosa själv på stan och kika runt när Emanuel har dragit på träning :)

Jag har en liten önskelista med saker jag måste inskaffa mig när ekonomin är stabil igen :
Stövletterna
Glasögon (har skickat efter bågar som jag ska prova sen är det bara att beställa)
Dator

Idag blåser det stormvindar här. Det ska vara regnkaos i flera dagar frammåt. Tråkigt nu när familjerna våra kommer ner till helgen. Längtar till Ullared :)
Så har vi oxå svenska cupen och Emanuel kan spela igen :D

Idag ska jag inte göra mycket alls. Har varit och köpt hostmedicin. Ska diska, plocka lite, kaaanske gymma lite lätt .... nånting måste man iaf göra i detta tråkiga väder.

Ha en bra dag


<3 Kom tillbaka till oss Niklas <3
1mån av sorg idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0